1. This top up service is available for individual TrueMove and TrueMove H Pre pay Sim excepted mobile top up dealers.
  2. The subscribers are able to top up Sim by Visa or Master credit Card.
  3. This service is available to top up at amount of 300 Baht, 500 Baht and 1,000 Baht
    Truemove validity is up on top up amount :300 Baht : 30 days, 500 Baht : 50 days, 1,000 Baht : 150 days consecutively.
    Truemove H validity is 60 days every top up amount
    Subscribers can top up to main credit (balance) with maximum of 3,000 Baht per mobile number and per week.
  4. In case, credit card has been debited but main credit has not been topped up.
    Please contact call center 1331 in order to top up Sim.
  5. The subscribers will receive SMS confirmation after payment has been completed. The subscribers can check balance by press #123#, or contact call center 1331.
  6. True Move and Real Move reserve the right to no refund the money for any reasons when the customers press the “Accept”.
  7. Without prior notice, True Move and Real Move reserve the rights to amend, change, suspend or terminate terms and conditions above in case any related
    government sector‘s rules, orders or policies have been amended, changed, suspended or terminated this service or such orders cause True Move
    and Real Move’s operation more burden.
  1. บริการเติมเงินนี้ สำหรับบุคคลธรรมดาที่ใช้ SIM ทรูมูฟ และ ทรูมูฟ เอช แบบเติมเงิน เท่านั้น (ยกเว้นตัวแทนเติมเงิน)
  2. บริการนี้สามารถเติมโดยใช้บัตรเครดิตที่เป็น VISA หรือ Master
  3. การเติมเงินด้วยวิธีนี้จะสามารถเติมเงินได้ 300 บาท, 500 บาท และ 1,000 บาท โดยได้รับวันใช้งาน ดังนี้
    สำหรับ ลูกค้า ทรูมูฟ เติมเงินครั้งละ 300 บาท (ใช้ได้ 30 วัน), 500 บาท (ใช้ได้ 50 วัน) และ 1,000 บาท (ใช้ได้ 150 วัน)
    สำหรับ ลูกค้า ทรูมูฟ เอช เติมเงินทุกมูลค่า ใช้ได้ 60 วัน ทั้งนี้ สามารถเติมเงินได้สูงสุดสัปดาห์ละ 3,000 บาท ต่อเลขหมาย
  4. หากลูกค้าไม่ได้รับการเติมเงิน แต่ถูกตัดเงินจากบัตรเครดิต กรุณาติดต่อเจ้าหน้าที่ Call Center 1331 เพื่อทำการเติมเงินให้
  5. ลูกค้าจะได้รับ SMS ยืนยันภายหลังการเติมเงิน ลูกค้าสามารถตรวจสอบได้โดยกด #123# หรือ ติดต่อ Call Center 1331
  6. ทรูมูฟ และ เรียลมูฟ ขอสงวนสิทธิในการคืนเงินไม่ว่ากรณีใดๆ เมื่อลูกค้ากดปุ่ม “ยอมรับ”
  7. ทรูมูฟ และ เรียลมูฟ ขอสงวนสิทธิที่จะแก้ไข เปลี่ยนแปลง ระงับ หรือยกเลิกได้โดยไม่ต้องแจ้งให้ทราบล่วงหน้า หากมีข้อกำหนด คำสั่ง หรือ นโยบายของหน่วยงานของรัฐ
    ที่เกี่ยวข้องกำหนดให้มีการแก้ไข เปลี่ยนแปลง ระงับ หรือยกเลิกเงื่อนไขของบริการนี้ หรือคำสั่งดังกล่าวเป็นการเพิ่มภาระในการดำเนินการของ ทรูมูฟ
    และ เรียลมูฟ